الگوی نادرست

✿˙·٠•man manam to toyi•٠·˙✿

دیوانه می گوید:((من آبراهام لینکلن هستم.))فرد عصبی می گوید:((کاش من ابراهام لینکلن بودم.))و آدم سالم می گوید :((من منم ،تو تویی)) فردریک پرلز

 

عروس جوانی به عنوان شام برای عروس تازه دامادش،

سوسیس درست میکرد.اما پیش از انکه سوسیس را

برای سرخ کردن داخل ماهی تابه بگذارد،سر و تهش را

با چاقو میزد!وقتی شوهرش دلیل این کار را از او پرسید،

تازه عروس جواب داد که مادرش،سوسیس را همیشه به

این صورت سرخ میکرده است.

بعدها که عروس و داماد در خانه مادرزن مهمان بودند

و با همین غذا از انها پذیرایی شد،تازه داماد این موضوع

را با مادرزن درمیان گذاشت و علت را جویا شد.مادرزن

شانه بالا انداخت و گفت که مادر خودش هم همیشه

همین روش را برای سرخ کردن سوسیس به کار میبرده.

بالاخره تازه داماد،این سوال را با مادربزرگ همسرش

درمیان کذاشت.مادربزرگ،بدگمان به تازه داماد زل زد

و جواب داد:«چون ماهی تابه من کوچک است و

سوسیس درسته در ان جای نمیگیرد.»

نتیجه:

الگوی زندگی تان را با دقت انتخاب کنید!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:,

] [ 12:44 ] [ fateme ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه